İstanbul Gelişim Meslek Yüksekokulu - myo@gelisim.edu.tr

Halkla İlişkiler ve Tanıtım








 Pandemi Süreci Halkla İlişkileri Dönüştürüyor


Kriz dönemlerinden en fazla etkilenen sektörlerden biri olan halkla ilişkiler, koronavirüs pandemisiyle birlikte iletişim araçlarının kullanımı ve çalışma şekliyle değişime uğruyor.


Yapay zeka, dijital iletişim, büyük veri, sosyal medya gibi yeni iletişim teknolojilerinin daha yoğun kullanılmaya başlandığı bu dönemde home office, freelance çalışma yaygınlık kazandı. Online itibar yönetimi, dijital pazarlama, dijital pr hizmetlerinin geleneksel pazarlama ve halkla ilişkiler hizmetlerine göre öne çıktığı bu dönemde geleneksel iletişim araçlarının yerini dijital medya araçları almaya başladı.