İstanbul Gelişim Meslek Yüksekokulu - myo@gelisim.edu.tr

Halkla İlişkiler ve Tanıtım








 İGÜ, TSE-ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetimi Sistemi Belgesi Almaya Hak Kazandı!


Öğrencilerin istek, beklenti ve şikâyetlerini daha etkin ve verimli olarak yönetilmesi ve böylelikle öğrencilere sunulan hizmet ve faaliyetlerde memnuniyet düzeyinin artırılması için İstanbul Gelişim Üniversitesi Öğrenci Dekanlığı tarafından “Öğrenci Memnuniyeti ve Şikâyet Yönetim Sistemi” yürütülüyor.


Ayrıca çalışanlara verilen eğitimler ve düzenlenen çalıştaylarla da öğrencilerden gelen öneri ve şikayetler ele alınarak çözüme kavuşturuluyor. Bu bağlamda tasarladığı sistem ile öğrenci şikayetlerini değerlendiren ve kısa sürede çözüme ulaştıran İstanbul Gelişim Üniversitesi, Türk Standartları Enstitüsü (TSE) tarafından verilen “ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi”ni almaya hak kazandı.

Haber kaynağına erişmek için tıklayınız.