İstanbul Gelişim Meslek Yüksekokulu - myo@gelisim.edu.tr
Memnuniyet ve Önerileriniz için   İGÜMER
 İstanbul Gelişim Meslek Yüksekokulu - myo@gelisim.edu.tr


 Öğr. Gör. Gözde Sula Averbek’in Sanal Gerçeklik Reklamlarının Pazarlama Boyutuna İlişkin Bulgularını Ortaya Koyan Yeni Akademik Yayını

İstanbul Gelişim Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği (İngilizce) Programı akademisyenlerinden Öğr. Gör. Gözde Sula Averbek’in, uluslararası yayınevi Akademisyen Kitabevi tarafından yayımlanan Sosyal Bilimlerde Güncel Araştırma ve İncelemeler IX adlı eserde, Doç. Dr. Gül Banu Dayanç Kıyat ile birlikte hazırladığı “Sanal Gerçeklik Reklam Uygulamalarının Tüketici Satın Alma Niyeti, Marka İmajı ve Reklama Yönelik Tutuma Etkisinin Araştırılması” başlıklı kitap bölümü yayımlanmıştır.

Çalışma, sanal gerçeklik teknolojisinin pazarlama alanındaki kullanımına yönelik artan akademik ilgiden hareketle, bu teknolojinin tüketici davranışları üzerindeki etkilerini incelemeyi amaçlamaktadır. Araştırmada, sanal gerçeklik reklamlarının tüketicilerin satın alma niyeti, marka imajı ve reklama yönelik tutumları üzerindeki etkileri deneysel bir yaklaşımla değerlendirilmiştir. Bulgular, sanal gerçeklik reklamlarının eğlendiricilik boyutu açısından geleneksel reklamlardan anlamlı biçimde farklılaştığını, ancak diğer boyutlarda istatistiksel olarak anlamlı bir fark bulunmadığını ortaya koymuştur.

Bu yayın, sanal gerçeklik teknolojisinin pazarlama iletişimi ve tüketici davranışı literatüründeki etkilerini değerlendirmeye yönelik güncel bir katkı niteliği taşımaktadır.

https://books.akademisyen.net/index.php/akya/catalog/view/3833/11345/83548




Haberler

Tüm Haberler