İstanbul Gelişim Meslek Yüksekokulu - myo@gelisim.edu.tr
Memnuniyet ve Şikayetleriniz için   İGÜMER
 İstanbul Gelişim Meslek Yüksekokulu - myo@gelisim.edu.tr

Web Tasarımı ve Kodlama








 Öğrenciler Akademik Bildiri Çalışması Sunumu Gerçekleştirdiler


Bilimsel ve akademik dünyada bilgi paylaşımı, ilerlemenin temel taşlarından biridir. Bu bağlamda İstanbul Gelişim Meslek Yüksekokulu, Bilişim Güvenliği Teknolojisi programında Öğr. Gör. Çisem Yaşar tarafından verilmekte olan Kişisel Güvenlik Teknolojileri dersi kapsamında öğrencilerin yapmış oldukları uygulama projesi çalışmaları ULUSLARARASI 9. SOCRATES SAĞLIK, MÜHENDİSLİK VE UYGULAMALI BİLİMLER KONGRESİ'ne kabul edildi ve sunumu gerçekleştirildi.


 
Bilişim Güvenliği Programı Öğrencileri Akademik Bildiri Çalışması Sunumu Gerçekleştirdiler.
 
Bilimsel ve akademik dünyada bilgi paylaşımı, ilerlemenin temel taşlarından biridir. Bu bağlamda İstanbul Gelişim Meslek Yüksekokulu, Bilişim Güvenliği Teknolojisi programında Öğr. Gör. Çisem Yaşar tarafından verilmekte olan Kişisel Güvenlik Teknolojileri dersi kapsamında öğrencilerin yapmış oldukları uygulama projesi çalışmaları ULUSLARARASI 9. SOCRATES SAĞLIK, MÜHENDİSLİK VE UYGULAMALI BİLİMLER KONGRESİ'ne kabul edildi ve sunumu gerçekleştirildi.
Uluslararası nitelik taşıyan kongre İstanbul Gelişim Üniversitesi ev sahipliğinde gerçekleştirilmiştir.
Kongrede, Shahrısabz Davlat Pedagogıka Instituti'den gelen akademisyenler, İstanbul Gelişim Üniversitesi'nin akademik kadrosu, Uluslararası Bilimsel Araştırma ve Strateji Geliştirme Derneği ve
Socrates Journal of Interdisciplinary Social Stadies'in organizatörlüğünde gerçekleştirilmiştir.
Bildiri çalışmalarının bilgileri ise şu şekildedir;
  • Öğr. Gör. Çisem Yaşar, Atakan Erez ve Murat Kazma - Ağ Saldırı Simülasyonu: Wannacry Ransomware Attack (TR) - Network Attack Simulation: Wannacry Ransomware Attack (EN)
  • Öğr. Gör. Çisem Yaşar, Abdulaziz Hocaoğlu ve Efe Karpuz - Keylogger Saldırı Senaryosu ve Güvenlik Önlemleri (TR) - Keylogger Attack Simulation And Security Measures (EN)
Bu süreçte öğrenciler, araştırma sürecini ve bilimsel sunumları gerçek bir kongre ortamında deneyimleyerek teori ile pratiği birleştirdiler. Aynı zamanda benzer ilgi alanlarına sahip uzmanlarla tanışma ve profesyonel ilişkiler kurma fırsatı yakalamanın yanında sunum sırasında gelen geri bildirimler öğrencilerin çalışmalarını daha da geliştirmelerine yardımcı olmasına fırsat sağladı.