İstanbul Gelişim Meslek Yüksekokulu - myo@gelisim.edu.tr

Uçuş Harekat Yöneticiliği








 İGA ilk 100’e girdi; Do&Co yüzde 69,5 değer kaybetti


Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance‘ın yaptığı çalışmalara göre, en değerli 100 markanın değeri yüzde 25 düşerek 16 milyar dolara geriledi.


Yapılan araştırmaya göre ilk sırada 1 milyar 604 milyon dolarlık marka değeriyle THY kendine yer buldu. THY’yi, Arçelik ve Ford Otosan takip etti. Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance, 2022 senesine ilişkin “Türkiye’nin En Değerli Markaları-Turkey 100” araştırmasını bitirdi.
 
Yapılan araştırmaya göre, Türk Hava Yolları (THY), 1 milyar 604 milyon dolarlık marka değeriyle bu sene de “Türkiye’nin en değerli markası” oldu. THY, 2019, 2020 ve 2021 senelerinde ilk sırada kendisine yer bulmuştu. THY’yi 1 milyar 452 milyon dolarla Arçelik takip etti.
 
Detaylı bilgi için tıklayınız.