| Yıl 1 | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Yarıyıl 1 | ||||||
| Kod | Ders Adı | T | U | L | K | AKTS |
| YDL101 | YABANCI DİL I (İNG.) | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 |
| TRD101 | TÜRK DİLİ I | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
| OYG103 | JAVASCRIPT UYGULAMALARI | 0 | 4 | 0 | 2 | 8 |
| OYG101 | WEB TASARIMI | 0 | 4 | 0 | 2 | 8 |
| MAT153 | MATEMATİK I | 3 | 0 | 0 | 3 | 4 |
| BGT153 | ENTEGRE OFİS UYGULAMALARI | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
| ATA101 | ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ I | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
| T:Teorik, U:Uygulama, L:Laboratuvar,K:Kredi | 16 | 30 | ||||
| Yıl 1 | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Yarıyıl 2 | ||||||
| Kod | Ders Adı | T | U | L | K | AKTS |
| YDL102 | YABANCI DİL II (İNG.) | 3 | 0 | 0 | 3 | 3 |
| TRD102 | TÜRK DİLİ II | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
| OYG106 | JAVASCRIPT ÇERÇEVELERİ | 0 | 4 | 0 | 2 | 5 |
| OYG104 | VERİTABANI SORGULAMA DİLLERİ | 0 | 4 | 0 | 2 | 5 |
| OYG102 | UX/UI TASARIMI VE WEB ERİŞEBİLİRLİĞİ | 0 | 2 | 0 | 1 | 5 |
| MAT154 | MATEMATİK II | 3 | 0 | 0 | 3 | 4 |
| GRF152 | WEB GRAFİK TASARIM | 0 | 4 | 0 | 2 | 4 |
| ATA102 | ATATÜRK İLK. VE İNK. TARİHİ II | 2 | 0 | 0 | 2 | 2 |
| T:Teorik, U:Uygulama, L:Laboratuvar,K:Kredi | 17 | 30 | ||||
| Yıl 2 | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Yarıyıl 3 | ||||||
| Kod | Ders Adı | T | U | L | K | AKTS |
| OYG201 | YAPAY ZEKA UYGULAMALARI | 0 | 4 | 0 | 2 | 8 |
| MYO299 | YAZ STAJI | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
| BLP255 | SİSTEM ANALİZ VE TASARIMI | 2 | 0 | 0 | 2 | 6 |
| - | PROGRAM DIŞI SEÇMELİ | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
| - | PROGRAM SEÇMELİ | 2 | 0 | 0 | 2 | 6 |
| - | PROGRAM SEÇMELİ | 2 | 0 | 0 | 2 | 6 |
| T:Teorik, U:Uygulama, L:Laboratuvar,K:Kredi | 10 | 30 | ||||
| Yıl 2 | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Yarıyıl 4 | ||||||
| Kod | Ders Adı | T | U | L | K | AKTS |
| OYG204 | WEB UYGULAMA GÜVENLİĞİ | 0 | 4 | 0 | 2 | 8 |
| OYG202 | MOBİL UYGULAMA GELİŞTİRME | 0 | 4 | 0 | 2 | 7 |
| - | PROGRAM DIŞI SEÇMELİ | 2 | 0 | 0 | 2 | 3 |
| - | PROGRAM SEÇMELİ | 2 | 0 | 0 | 2 | 6 |
| - | PROGRAM SEÇMELİ | 2 | 0 | 0 | 2 | 6 |
| T:Teorik, U:Uygulama, L:Laboratuvar,K:Kredi | 10 | 30 | ||||